Raya Mood is Coming

13 September 2009 at 5:47 PTG
Last Saturday Nite...
Kebanyakan org saturday nite ni sibuk outing..
aku lak last saturday nite dok sebok "mencheck" lampu² kat luar rumah.mana² bulb yg perlu ditukar etc..mana yg dapat pakai tangga tu pakai tangga jer la..yang tinggi sgt tu(coz lampu tu ikut fascia bumbung) terpaksa la naik atas bumbung.rasanya lebih senang dan selamat dari aku pakai tangga yg tinggi.Actually mmg bab electrical/lampu mmg aku yg kena handle every year kecuali kalau aku balik raya kat N9 cam tahun lepas..





kat dalam....
my SIL and her "crew" dok sibuk "renovate" living room.Rearranging all the furnitures alih sana sini..
Lepas aku turun dari bumbung, aku tgk jer dorang keje sambil ambik² gambar jer. malas nak kacau keje dorang.Lagipun ada ID expert,so biar dorang jer la yg settlekan sumer.mana nak letak sukati lah..tengok jer..


Boss


Supervisor a.k.a Mandor


Para pekerja yg bertanggungjawap dalam kerja² renovation



Hasilnya.....



0 comments

Catat Ulasan

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Karjat Resorts |