Tidor...

12 Ogos 2009 at 3:20 PTG
Last nite...balik dr "bersukan" around 10.30pm....
then dok tgk tv smp dlmkul 12 kot...mata dah tak larat dah nak berjaga skang ni...dulu2 boleh laaa...dulu setakat nak berjaga smp kul 2/3am tu tak der hal nyer...skarang ni...kul 12 jer mata dah tak larat nak bukak dah...

so around 12 am tu aku pun masuk bilik trus tidor smp la dlm kul 2am++ bila wife aku kejutkan...dia tak leh tido..mintak aku temankan dia tgk tv kat luar...
hmmm...dgn mata separuh tutup..jln ke tengah ke tepi...kluar gak laaa...
then tido kejap kat sofa depan tv tu sambil wife aku tgk TV..ceta apa??? tak tau laaa...
then dlm setengah jam pas tu...aku terjaga...tv yg tgk kitorang.dan teruslah aku tak leh nak tido lagi sampai ke pagi dah...
karg2 la tido kat opis..hahahah


0 comments

Catat Ulasan

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Karjat Resorts |