The Giant Has Arrived

04 November 2009 at 7:10 PG
Saat yang di tunggu² akhirnya tiba...
Around 9pm 2 Nov 09..bertempat di Blue Eden Cafe Kiulap
akhirnya Ext HDD yg aku tgu² utk menggantikan HDD aku yg tak leh nak access tu..
Nah!!! ambik ko...alang² jer nak beli 350/500GB...
terus sambar 1TB..


Harga pun tak jauh beza antara 320GB ngn 1TB aku ni...
WD 320GB (2.5") = $138
1TB aku walaupun 3.5"bezanya cuma extra $2 jer dr 320GB
boleh la kosongkan laptop aku dah pas ni...segala game, software aku akan aku transfer kan ke dalam si Giant tu



actually HDD ni utk back up HDD aku yg kecik tu..
tak nak dah hilang lagi gambar² aku.sampai skang ni masih tak puas hati lg apsal folder tu tak leh bukak.Damnn!!

0 comments

Catat Ulasan

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Karjat Resorts |