Update terkini

30 Ogos 2010 at 12:12 PTG
Lama giler aku tak jenguk ke blog ni...
maklum...semenjak dah reti berFB,,,blog ni makin terabai coz rasa lebih senang pkai FB..
tapi since blog ni masih gak ada trafik walau pun sekian lama aku tak update, tibalah masanya utk aku update utk "pengikut misteri" blog ni...

Perkembangan terkini...
my wife now menunggu hari utk bersalin our 2nd baby...
dah Darwish pulak semakin dekat nak dapat adik ni semakin manja ngn both of us..kekadang tu bibik dia tak kena layan pun..hahaha...

aku....
just received a very good news today..
ditawarkan kerja ngan Jabatan Kemajuan Perumahan Negara Brunei Darussalam..
seperti keje aku terdahulu...Site Staff gak la....contract for 18 month

Alhamdulillah...rezeki utk anak2 di bulan Ramadhan ni...

Bout hobby...

Photography....
skang ni agak kurang dah ambik gambar..coz tak banyak subjek menarik bulan2 puasa ni..
yg ada pun shoot kat tamu Ramadhan jer...
Sunset lawa2 gak dr awal bulan puasa ni..tapi....kalau nak gi shoot sunset tu sama gak la macam sengaja nak carik pasal....hahahaha
org buka puasa kat rumah ngan family kat rumah aku nak buka puasa tak tepi pantai tu sambil shoot sunset...mmg carik nahas la tu...wahahaha...

RC...
skang ni dah beralih dari Onroad drift ke offroad Crawling...
tapi bulan puasa ni aktiviti tak berapa nak aktif gak la...
kalau nak main kena start awal coz by 6pm dah nak kena ada kat umah utk buka puasa..
so kena tgu lepas raya lah baru kembali aktif...

so...
cukup dulu utk setakat ni...
will update for any progress...

:D :D

0 comments

Catat Ulasan

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Karjat Resorts |